Juletid

Ja... denna höst... oj oj.. det har verkligen varit 100% skola hela hösten, så man har inte riktigt hunnit med annat. Trots att man försöker ha sina "day off". Och jag känner av de... man är så trött om dagarna så de är inte klokt! Därför tar jag några dagar semester under julen.  De behövs.. för nästa termin är 4 olika praktiker... tentor... inlämningsuppgifter och planering inför examensarbetet nästa höst. Ja.. jag har redan börjat fundera lite över frågor man kan svara på. De enda jobbiga är att man måste vara minst 2 för att skriva den. Jag hade helst vela vara ensam. Jag gillar min klass.. men att få göra de själv skulle vara nice. Men men... vi får se, det är 1 år dit. Helt sjukt egentligen... det är bara 1 år kvar. 1 år!! Sen ska jag vara färdig röntgensköterska... ser framemot den dagen kan jag säga! :)
 

Kommentera här: