Life

Ja.. bloggen är mitt sätt att ventilera...få ut lite tankar och känslor som man har.
Idag är inte en bra dag... snarare tvärtom.
En ny känsla av förlust som gör väldigt väldigt ont, men på annat sätt. För den här gången är de inge dödsfall...
Så.. vad gör jag? Gråter givetvis som ett... och förbereder mig invändigt att sätta upp den där lilla muren... den där lilla stenmuren och bara ignorera allt som ger mig negativ energi. Det är så jag gör när jag blir sårad och ledsen.. då åker en mur upp för jag tänker inte bli sårad igen. Om de är bra eller dåligt vet jag inte... och just denna sekund så skiter jag i de...
 
Det är jul... barnens högtid... och vi har haft en mysig jul med julklappar som gjort mina älskade barn överlyckliga. Och ätit så man har matkoma.
Och nästa vecka är det nyår.. och då börjar man termin 5. Så bara 2 terminer kvar tills man är klar..
De är de jag tänker fokusera på nu under våren... min familj och skolan.

Kommentera här: