Last time

Idag var sista mötet med terapeuten. 
Så med andra ord, jag mår bättre. De är sista månaden med sjukskrivning också. Så juli månad börjar man 100% på jobbet. Men de roliga är att jag kommer ju inte hinna jobba 2 hela månader som 100%. För semestern börjar i mitten av juli och slutar i mitten av augusti nångång. Så de blir typ 1 månad med jobb efter juni innan man börjar skolan.
Börjar bli pirrigt, men de känns bra. Jag tror faktiskt de här kommer bli bra.
 
Den här månaden är rent piss ekonomiskt... men förhoppningsvis vänder de snart...  för nu har man åtminstone en fungerande bil. Dock ville jag slå sönder den förra veckan. Aldrig hatat en bil som jag gjorde förra veckan...
Men va ska man göra... bilar är en pain in the ass, men också ett nödvändigt ont när man bor här uppe. Så, den är fixad. 
Och sommarens umeå resa är då fortfarande på gång. Och jag vet också ungefär va vi ska göra. 
Så jag tror de blir en bra sommar. :)