Good thing there is help for your back!

 Inlägget är reklam för Linea och innehåller annonslänkar
 
Ja, att man har problem med ryggen är ingen hemlighet direkt. Och nu när man har tagit upp pluggandet igen så rör jag mig inte lika mycket som tidigare. Men jag försöker ändå stretcha då och då samt gå ut och gå ibland. Speciellt nu när de är fint väder ute. Och när ungarna är här, försöka jag gå ut med dom. Samt hjälper de att man har nånting mjukt bakom ryggen när jag sitter, för den där kyfosen är väldigt obekväm mot hårda ytor! Så allt de här hjälper till en viss del...
Men när man har riktigt jävla ont... och man är så stel så man blir tokig... så tar jag fram min bästis spikmattan!! 
Alltså den är verkligen underbar! Jag har ett flertal somnat på den, och de kan nog vissa tycka är helt sjukt, men har man ont och så försvinner smärtan ganska snabbt efter man lagt sig på den så ja, då somnar jag =) Och så vaknar man helt smärtfri och inte lika stel. I love it! 
Dock börjar min bli liiiite sliten så funderar o köpa en ny. Hittade billigt på
Linea (klicka på länken.) en exakt likadan som jag har nu.
 
 
Har ni ingen sånn, men har problem med ryggen eller annat, KÖP!!! Definitivt värt ett försök, och 98:- är inte mycket. :)