Lite bilder från förr :)

Jag har suttit och tittat på gamla bilder... rätt kul faktiskt och se på alla gamla och komm aihåg allt roligt som hänt. För trots att man hade jävligt dålig självförtroende och vid epilepsi tiden ville jag helst bara gå gömma mig, så hade jag kul. 
Ska dela med mig av några bilder tänkte jag. De här är bara några stycken, finns så många fler.
 
Resan till Dominikanska Republiken med mamma och hennes karl. Aldrig ridit så länge på en häst. Men de var en upplevelse! =)
 
Studenten 2005. En rolig dag de också (trots den lilla bilkrocken). Men de var en rolig kväll iallafall. Man var nu "vuxen". =D
 
Turen till stugan med mina fastrar och pappa. De är två personer man fick skratta åt =) Min äldsta faster och jag badade bastu och hon tog av sina löständer. Sen när hon började prata så börja jag skratta nå enormt för de lät ju så kul tyckte jag =) Min andra faster började prata om mördare och poliser när vi såg en skitig gammal handduk i skogen =)
 
 
 
Thriller live i Stockholm med vännen Emma. Jag höll på falla baklänges (bokstavligt talat) när mannen kom ut.. han såg ut som michael från långt håll!!
 
Alla mina Michael Jackson och tjejkvällar med finaste Emma och Ninni! =) Speciellt när vi hyrde biografen i Piteå och såg Michael sjunga Dirty Diana. hahahah, han som satt där måste ha tänkt att vi var tokiga!! =) 
 
Immortal showen för Michael JAckson i Stockholm. Så fruktansvärt bra!!!
 
Peter Jöback i Luleå tillsammans med Mamma och Heimo. Den killen kan sjunga! Min favorit var givetvis Phantom of the opera =)
 
Resan med mamma ner till Alajärvi, till mina släktingar där jag fick umgås med min moster, morbror och mina kusiner =)
 
Mina resor ner till Skövde till min kärlek. Både med tåg och bil. Båda stora upplevelser. 
 
Men de bästa är födseln av cassandra 2011 och Kim 2014 <3 De finaste som finns!
Kan ni gissa vem som är vem? :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: